Retour sturen van uw producten

Wilt u producten, die u in onze webshop heeft besteld, retour sturen?

Alle producten in onze webshop, welke de “status standaard op voorraad” hebben, kunt u retour sturen mits deze onbeschadigd zijn. U dient binnen 7 werkdagen na ontvangst van het product uw klacht of te retourneren producten bij ons te hebben gemeld. Wij nemen dan uw retourbestelling in behandeling en u ontvangt van ons hierover zo spoedig mogelijk een bericht.

Beschadigingen

Heeft u een product beschadigd ontvangen? Onze excuses voor het ongemak.

Wij vragen u om zo snel mogelijk foto’s van de beschadigingen te maken en deze ons toe te sturen middels Whatsapp of e-mail.

xStuur een Whatsappbericht

Stuur een e-mail

Wij zullen vervolgens zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

Kosten voor retour zenden

Indien u gebruik wilt maken van uw recht van retourneren, komen de kosten van het terugzenden van de producten voor uw rekening.

Uw geld terug

Nadat wij uw retour gestuurde producten hebben ontvangen, maken wij het verschuldigde bedrag binnen 30 dagen aan u over middels overboeking.

Welke producten kunt u niet retourneren?

Op maat gemaakte of gezaagde producten kunt u niet bij ons retourneren. Wij hebben deze speciaal voor u gemaakt en kunnen deze hierdoor niet terug in ontvangst nemen. Ook producten die wij speciaal voor u besteld hebben kunnen wij niet als retour in ontvangst nemen.

Foutief geleverde producten

Ontbreekt er iets aan het door ons geleverde product of is het product defect? Neemt u dan zo spoedig mogelijk en binnen 7 werkdagen contact met ons op. 

Wij zijn gedurende de volgende openingstijden bereikbaar;

  • Maandag tot en met vrijdag van 9.00 uur – 17.00 uur
  • Zaterdag van 9.00 uur – 16.00 uur

U kunt ons telefonisch contacten middels 0593-760250.
Of bezoek ons gedurende de hierboven aangegeven openingstijden;

Ossebroeken 13
9411 VR Beilen